Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési Feltételek

 

Felhasználási feltételeink, az áruház használata. „Távszerződés”

 

FONTOS!

Kérjük Önt, hogy az Általános Szerződési Feltételeket szíveskedjen átolvasni, mert megrendelése elküldésével egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket továbbá tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár. Abban az esetben, ha Ön nem ért egyet a jelen ÁSZF tartalmával, úgy nem jogosult a webáruház tartamának megtekintésére és a rendelés leadására.

A szerződés magatartási kódexre nem utal.

 

A cégadatokról:

Cégnév: Royal-Wellnis Hungary Kft.

Székhely: 2230 Gyömrő, Szent Imre utca 57/A.

Cégjegyzék szám: 13-09-210518

Adószám: 29032857-2-13

Telefonszám:  +36 (30) 469 2204

 

 

Mivel a szerződés úgy jön létre a fogyasztó, mint vevő és a fogyasztónak nem minősülő szervezet, esetünkben a Royal-Wellnis Hungary Kft. között hogy a szerződés megkötéséhez egy távközlő eszközt használunk a szerződést távollevők között kötött szerződésnek nevezzük.

 

A RoyalWellnis internetes áruházban mindazok vásárolhatnak, akik vásárlási feltételeinket elfogadták.

 

A Royal-Wellnis Hungary Kft. a szerződés megkötése előtt de legkésőbb a szerződés megkötésekkor köteles a vevőt tájékoztatni a kormányrendeletben leírt feltételekről. 

A royalsunwell.hu internetes áruház használata a távszerződés elfogadásához (feltételezett elolvasásához) kötött.

 

  1. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul. 
  2. Felhasználó a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. 
  3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. 

 

A Megrendelőlap elküldésével és annak a Royal-Wellnis Hungary Kft. által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a RoyalWellnis , Royal-Wellnis Hungary Kft. mint Szállító, valamint a Megrendelő, mint Vevő között mely megkötendő szerződés a  hatályos jogszabályok alapján nem minősül írásban foglalt szerződésnek, így iktatásra sem kerül! A szerződés nyelve magyar és magyar nyelven kerül megkötésre.

 

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

 

 

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságairól:

 

A szerződés tárgya a Royal-Wellnis Hungary Kft. által üzemeltetett internetes áruházban megvásárolható valamennyi árucikk, melyek lényeges tulajdonságait "A termék képére" kattintás után tudhat meg részletesen.

A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

 

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

 

Rendelés menete:

 

  1. A Vásárló belép a webshopba és megkezdheti a vásárlást. 
  2. A Vásárló a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja. 
  3. A Vásárló kosárba helyezi a kiválasztott termékeket,  - bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. 
  4. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint a Vásárló. 
  5. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők: 

Fizetési módok:

-Készpénzes fizetés, személyes átvétellel ( 2230 Gyömrő Szent Imre u. 57/A alatt) ( Összeghatártól függetlenül )

-Készpénzes fizetés utánvéttel ( Nettó 300.000 Ft ig, felette előleg előre utalása után fenmaradó összeg utánvéttel -előlegszámla és végszámla ellenében-) 

-Előreutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára -

Budapest

Banknál vezetett 10103056-11034000-01003001 számlaszámra- átutalja a termék ellenértékét  rövid határidőn belül köteles átutalni.(Fizetési kondícióktól függően.) Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.  

  • Fizetési kondíciók : Egyedi gyártású termékek pl: Jakuzzi , szauna , stb. előlegszámla kiállítása és az 50% előleg beérkezése után érényesítjük a megrendelést, majd legkésőbb a szállítást megelőző 5 munkanapon belül végszámla ellenében a fenmaradó összeg beérkezése után szállítjuk ki a terméket. ( Egyéb információkért keresse kollégáinkat ) 

 

 

A szállítási feltételekről:

A házhoz szállítást megbízásából a Wellis Magyarország Zrt. vagy a Futár.hu, vagy DPD futárszolgálat, illetve a Magyar Posta végzi.

 

 

A szállítást csak háztól-házig vállaljuk. A termékek lakásba történő beviteléről a vevőnek kell gondoskodnia!

A Futárszolgálat az ország egész területén teljesíti a kiszállítást, a csomag felvételétől (nem a megrendeléstől!) számított 24/72 órán belül. Kérem, olyan címet adjon meg szállítási adatainál, ahol a szállítás napján biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot.  

Szállítási határidők:

A termékeknél megjelenített szállítási határidő csak tájékoztató jellegű. Egyedi kérés esetén a megrendelés előtt, illetve a megrendelést követő visszaigazolás tartalmazza a várható szállítási határidőt.  

 

                6.      Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

A Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. 

 

Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató a termék tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és annak átvételére köteles. 

Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a termék vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta. 

A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni. Kivéve az egyedi gyártású terméket, mint például: szauna, jakuzzi, masszázsmedence, masszázskád stb.

 

 

A Fogyasztót megillető elállási jog ismertetése:

 

Az elállási jog feltételeiről:

 

Elállási jog ismertetése a 45/2014. (II. 26.) Korm Rendelet alapján:

· Az elállási határidő a termék átvételekor, illetve szolgáltatásnál a szerződéskötéskor kezdődik;

· Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül;

· A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kár megtérítését; · A kormányrendeletben foglaltaktól, adott esetben csak a Vevő javára térhetünk el.

· Elállás esetén a szolgáltató köteles 14 napon belül a fogyasztó által kifizetett összeget visszafizetni; (webshopon keresztül történő vásárlás esetén)

· A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni;

· Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaszállítási költsége terheli; 

· A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

· A Szolgáltató jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

· A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz · A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

· Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

· A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát; (Egyedi szerződések esetén az, abban foglaltaknak megfelelően.)

· A fogyasztó az elállási/felmondási az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve ha az Eladó vállalja ezen költség viselését. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.

· Az Eladó elállási jog gyakorlása esetén nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszaszállítási költségét, így az a Fogyasztót terheli.

 

A vásárló az elállási szándékát az alábbi elérhetőségeken jelentheti be:

 E-mailen: info@royalsunwell.hu

Telefonon: 06 30 469 2204

 

Elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az  alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:  

Email cím: info@royalsunwell.hu

Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja az elállásinyilatkozat-mintát is.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14.

nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Royal-Wellnis Hungary Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. 

 

Elállási / Felmondási nyilatkozat minta:

A fogyasztó az alábbi elállási minta kitöltésével és elérhetőségünkre történő visszajuttatásával is gyakorolhatja az elállási jogát (csak a szerződéstől való elállási / felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza).

Címzett: [MEGNEVEZES]

Cím: [LEVCIM]

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Termék/ek neve/i:

Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: ....................................

A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve ha az Eladó vállalja ezen költség viselését. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az Eladó elállási jog  gyakorlása esetén nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszaszállítási költségét, így az a Fogyasztót terheli.

 

AZ ELÁLLÁS JOGA ALÓL KIVÉTELT JELENTENEK AZ EGYEDI TERMÉKEK:

 

a, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében amelyet egyértelműen fogyasztó személyére szabtak

b, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza

c, olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel

 

Pl.:

  • egyedi megrendelésre készülő egyedi méretű vagy színű bútorok
  • higiéniai termékek (wc tető...)
  • egyedi gyártású termékek  
  • hidromasszázs rendszerrel felszerelt kádak

 

Minden ilyen esetben tájékoztatjuk a vásárlóinkat a termék ilyen jellegű tulajdonságáról. A rendelés teljesítését csak előleg ellenében áll módunk teljesíteni. Ez a megrendelés értékének 50%-a.

 

Minden a fentiekben nem szabályozott kérdésekben a 45/2014 (II. 26) kormány rendelet (a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól) az irányadó.

 

Kifogások érvényesítésének lehetőségeiről:

Amennyiben a megvásárolt termékekkel kapcsolatosan minőségi problémája adódna, kérjük, írja meg reklamációja okát és juttassa vissza email címünkre info@royalsunwell.hu . Amennyiben telefonon szeretne ügyfélszolgálatunkkal beszélni, hívja a 06 30 469 2204-es telefonszámot.

 

A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszukat e-mailben és postai úton is benyújthatják a webáruház üzemeltetője részére.

Amennyiben az eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint, mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. Az eladó köteles megadni a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. Az eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni.

 

 

Szavatossági feltételekről:

A RoyalWellnis webáruház az általa eladott termékekre a gyártó által vállalt garanciát vállalja. Az ettől eltérő szavatossági és garanciális idő az adott árucikken van feltüntetve, ill. a mellékelt garanciális okmányokon szerepel.

 

Minőségi garancia

Amennyiben a megvásárolt termékekkel kapcsolatosan minőségi problémája adódna, kérjük, írja meg reklamációja okát az info@royalsunwell.hu e-mail címre. Amennyiben telefonon szeretne ügyfélszolgálatunkkal beszélni, hívja a 06 30 469 2204-es telefonszámot.

 

Szolgáltatásunk garanciája

Amennyiben szolgáltatásunkkal bármilyen problémája adódna, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal. Igyekszünk problémáját mielőbb megoldani. A távszerződés megkötésével

  • A Szállító köteles postai utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, „készlethiány” úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
  • Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat, szállítási költséget készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
  • Vevő az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, ez esetben azonban köteles azt a Szállítónak visszaszolgáltatni és viselni az ezzel kapcsolatosan felmerülő költségeket. ( A szerződésben foglaltak alapján.)
  • Amennyiben a Szállító a szerződésben meghatározott módon helyettesítő áruval teljesít, az elállási jog gyakorlása folyamán az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket a Szállító viseli.
  • A Szállító nem követelhet a Vevőtől ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít, amelyet a Vevő nem rendelt meg.
  • Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

A Royal-Wellnis Hungary Kft. a Vevők adatait a szerződések teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja, azokat alvállalkozóinak (kiszállító) átadja, akik azonban nem jogosultak azokat a teljesítést követően tovább tárolni, illetve megőrizni vagy más harmadik személyek részére továbbadni.

 

A webáruház-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (Internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Royal-Wellnis Hungary Kft. azonban csak Magyarország területére címzett megrendeléseket fogadja el. Magyarország területén kívüli címre történő szállításra egyeztetése szükséges. Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről és árainkról.

 

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:

 

· Üzlet: Royal-Wellnis Hungary Kft.

· Telefon: 06 30 469 2204

E-mail: info@royalsunwell.hu

 

 

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím: Royal-Wellnis Hungary Kft.

Telefonszám:  06 30 469 2204

Email cím: info@royalsunwell.hu

 

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

 

Fogyasztóvédelmi hatóság

A fogyasztok a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatala fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelentetik be. A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok – amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei

Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/

 

Bírósági eljárás

Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni: az eljáró bíróságot; a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását; az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával; azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható; a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet (kereseti kérelem).

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

 

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el.

[http://www.bekeltet.hu]

Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

 

Ügyfélszolgálat:

Royal-Wellnis Hungary Kft.

2230 Gyömrő Szent Imre utca 57/A

Tel.:  06 30 469 2204

E-mail: info@royalsunwell.hu